Re: Kupno monitora

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 16:02:34 MET DST

Użytkownik "Kokosz" <gospodarz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:c99smv$k8j$1@news.onet.pl...

> PS. wybierając monitor też brałem pod uwage 757 ale porównując jakośc
obrazu
> do mojego maga nie stwierdzilem różnicy a mag był tańszy o ca. 100zł -
wybór
> prosty

Ja jakos nie moge sie przkonac, zeby wziac MAGa jakiegos, bo w poronwaniu do
Samsunga ta firma jakas nie tego sie wydaje ;) Poza tym bylem dzisiaj w
sklepie w koncu zobaczyc te monitory i ku mojemu milemu zaskoczeniu
wszystkie trzy - Samsung 795MB, flatron 700p i ten MAG - byly i staly
dokladnie obok siebie :) Porownalem sobie i wyszlo na to, ze MAG jakis taki
niezbyt plaski mi sie wydawal, ogolnie najgorszy z nich wszystkich pod
kazdym wzgledem ;) Co prawda Ty jestes bardzo zadowolony i moze cie to
dziwic, ale na mnie zdecydowanie najgorsze wrazenie wywarl. LG tez sie
zawiodlem, spodziewalem sie czegos lepszego, a to dlatego, ze ten Samsung
przycmil oba. Po prostu bez prownania, jakosc obrazu i ogolne wrazenie.
Czarny kolor byl idealnie czarny, ostrosc bez zarzutu, w ogole monitory
pokazywaly ten sam pulpit. Pogrzebalem nieco w stawieniach i na prawde
Samsung robil ogromne wrazenie na tle tych dwoch pozostalych. Za tydzien jak
mi nic nie odbije ide wziac chyba tego Samsunga, tylko, ze sprawdze go
jeszcze raz, bo pewnie wtedy bedzie juz inny egzemplarz. Poza tym panowie na
tyle byli spoko, ze przystali na to, ze bede mogl sobie potestowac monitor
jeden czy dwa dni i ew zwrocic, wiec nie powinienem sie naciac...
Pozostaje jeszcze jedno pytanie... A z jakis tanszych 19" tzn takich max do
1000 jest sie czym zainteresowac?

pozdr