Re: Problem z winXP + Nero i "IMAPI.exe"

Autor: chemik333 <chemik333_at_wp.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 15:40:09 MET DST

Użytkownik "Brodi" <madmax81@interia.pl> napisał w wiadomości
news:c98geu$nmq$1@korweta.task.gda.pl...
> na początek msconfig i tam wywal burnimapi i inne badziewia
> ja zawsze miałem XP z SP1 więc nie wiem czy to może być spowodowane jego
> brakiem :-)

Wywalilem: "usluga COM nagrywania dyskow IMAPI" z zakladki "uslugi", oraz
"NeroCheck" z zakladki "uruchamianie". Ale kicha... dalej nie chce kasowac,
ani nagrywac cd, piszac ze czeka na uzyskanie dostepu do nagrywarki.Jezeli
mam wywalic cos jeszcze to prosze o sprecyzowanie "innego badziewia" :)

Dziekuje i pozdrawiam!

--
chemik333@wp.pl
GG 294840