Re: [lama] zasilacz i wiatrak - pomożecie? :)

Autor: Meetom <meetom_at_cut-this.irc.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 21:35:48 MET DST

*kawol* wziął i napisał:

> [...]
> względem temperatury. Cena na allegro <20zł/szt.
> Do tego podobny wiatraczek na procesor - też wolnoobrotowy z
> automatyczną regulacją.
> Podłączasz wszystko do płyty (powinny być przynajmniej 3 złącza).
> Ważne jest, aby wsadzić dodatkowy wiatrak do odciągu ciepła z tyłu
> obudowy. Odciąża on wiatrak zasilacza, dzięki czemu paradoksalnie
> jest mniej hałasu.
> Wiatraki arctica mają na tyle długie kabelki, że spokojnie
> wystarczy z zasilacza prawie na drugi koniec płyty głównej.
> Ja zrobiłem właśnie jw. i mam zadowalająco (jak dla mnie) cichy

Kupiłem "arctic fan pro tc" - czekam na przesyłkę. Już wiem co i jak
podłączyć.
Jak poczuję róznicę to pewnie zapodam coś na procka (choć na nim cooler
jest w miarę cichy). O dodatkowym wiatraku w obudowie nie myślałem. Ale
chyba juz nie mam wolnego gniazdka na płycie - mam tylk od dwa
gniazdka - "system fan" oraz "cpu fan" i tyle.. W jaki sposób wtedy
podłączyć trzeci wiatrak? Jakoś pewnie do wtyczki, ale to trza będzie
pewnie cos rozbierać :/

--