Re: [lama] zasilacz i wiatrak - pomożecie? :)

Autor: kawol <kbi6683_nie_chce_spamu_at_rejestracje.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 00:45:11 MET DST

Użytkownik "Meetom" <meetom@cut-this.irc.pl> napisał w wiadomości

> Problem polega na tym, że coś m iw kompie szumi :) :)

Najtaniej wyjdzie kupić wiatraczki arctic z regulacją obrotów
względem temperatury. Cena na allegro <20zł/szt.
Do tego podobny wiatraczek na procesor - też wolnoobrotowy z
automatyczną regulacją.
Podłączasz wszystko do płyty (powinny być przynajmniej 3 złącza).
Ważne jest, aby wsadzić dodatkowy wiatrak do odciągu ciepła z tyłu
obudowy. Odciąża on wiatrak zasilacza, dzięki czemu paradoksalnie
jest mniej hałasu.
Wiatraki arctica mają na tyle długie kabelki, że spokojnie
wystarczy z zasilacza prawie na drugi koniec płyty głównej.
Ja zrobiłem właśnie jw. i mam zadowalająco (jak dla mnie) cichy
komputer.

--
 ::::::: kawol@channex.machine.hardware.is :::::::
  celeron 800 @ Abit SE6 @ fsb 133, gf4mx420,