Re: Apple i pecet - wspólny typ partycji?

Autor: Szymon <szym0n_at_nspm.webmedia.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 21:41:19 MET DST

Pszemol wrote:
> Chcę używać trwardziela zewnętrznego do wymiany plików
> między pecetem a makówką - jak sformatować partycję
> 20G aby działała na obu... Użyć FAT32 czy NTFS5 z XP?

Nie wiem czy to właściwa grupa ale OS X widzi FAT 32. Nie wiem jak ze
starszymi systemami.
Pisz na pl.comp.sys.macintosh
Tyle, że niektóre programy makowe (iMovie) mają pewne dziwaczne problemy
z odczytem zapisanych przez siebie na FAT32 danych.
OS X potrafi stworzyć partycję fat32 większą niż 30kilka GB.

s Bohem
Szymon

--
www.czech-tv.cz