Re: Jaka drukarka??

Autor: wieniuszka <wieniuszka_at_gazeta.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 14:01:56 MET DST

In the begining that were darkness. And then Filippo, on czw 27. maja 2004
13:39 in article <c94jtv$92b$1@inews.gazeta.pl> wrote to pl.comp.pecet:

> Muszę pilnie kupić drukarkę atramentową ponieważ moja obecna(HP 656c)
> wyzionęła ducha:) Chciałbym prosić o pomoc w wyborze bo dawno nie
> interesowałem sie tym i mam nikłe pojęcie o temacie. Wymagania i warunki:)
> - Cena- nie wiem ile kosztują teraz drukarki ale najchętniej wydałbym coś
> w okolicy 300 złotych.
> Drukarka jest mi potrzebna do biura rachunkowego i jest mocno używana.
> Dlatego zależy mi na tym żeby była wytrzymała i żeby tusze nie kosztowały
> majątku:)
> Ma być podłączona do kompa z Windowsem Milenium i ma pracować w sieci na 2
> [...]

Moim skromnym zdaniem skoro ma to byc drukarka do pracy a nie do 'zabawy'
(czyt. drukowania zdiec czy stron internetowych z grafika) to o wiele
bardziej oplaci Ci sie kupic drukarke laserowa.
Faktycznie na drukarke wydasz znacznie wiecej pieniedzy, ale wydatek zwroci
sie szybko bo tonery sa znacznie tansze od tuszy (zwlaszcza jesli
zdecydujesz sie dosypywac proszku do kasety, ale nawet jesli nie, to i tak
po okolo roku wyjdziesz na swoje).

--
what's the number to 911?
pozdrawiam