Re: Jaka drukarka??

Autor: Kubus Puchatek <WYTNIJkubus.puchatekSPAM_at_jotul.plHWDS>
Data: Thu 27 May 2004 - 13:57:21 MET DST

moze cos uzywanego ?
wiem ze w mdk na osowie maja oki page 12 czy 14 z karta sieciowa na
pokladzie
taine laserowki cos ok 400 pln
poleasingowe

jesli chodzi o koszty eskploatacji z pewnoscia bedzie to najlepsze
rozwiazanie do biura
rachunkowego

podaje adresik gdybys chcial zadzownic
MDK
ul. Nowy Świat 3
80-299 Gdańsk
hurtownia tel/fax /58/ 552 52 77
sklep tel/fax /58/ 554 59 07
Oddział w Tczewie ul. Gdańska 8A tel./58/ 777 36 30

--
Kubus Puchatek :
Zycie to powolne umieranie przerywane orgazmami.