Re: Jaka drukarka??

Autor: Adam Stypik <adamek_at_adamek.ds.pg.gda.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 19:08:42 MET DST

Dnia 2004-05-27, Filippo napisał(a):
> Muszę pilnie kupić drukarkę atramentową ponieważ moja obecna(HP 656c)
> wyzionęła ducha:) Chciałbym prosić o pomoc w wyborze bo dawno nie
> interesowałem sie tym i mam nikłe pojęcie o temacie. Wymagania i warunki:) -
> Cena- nie wiem ile kosztują teraz drukarki ale najchętniej wydałbym coś w
> okolicy 300 złotych.
> Drukarka jest mi potrzebna do biura rachunkowego i jest mocno używana.
> Dlatego zależy mi na tym żeby była wytrzymała i żeby tusze nie kosztowały
> majątku:)
> Ma być podłączona do kompa z Windowsem Milenium i ma pracować w sieci na 2
> [...]

Moim zdaniem jesli ma byc intensywnie eksploatowana w biurze a nie
drukujesz na kolorowo to zainteresuj sie laserówką.
Ja osobiście bym polecał Minoltę 1300 W. Jak na swoją cenę ok.700 zł ma
dobre parametry, a toner na 3000 kopii to koszt ok.350-400 zł. w
zależności od sklepu. Jeżeli nie możesz wydać tyle kasy na nową
to rozejrzyj sie na allegro tam powinieneś coś znależć w wybranej kwocie.

--
       /| o   Pozdrawiam Adam Stypik
      /_|=    jid:adamek_bananek@jabberpl.org