Jaka drukarka??

Autor: Filippo <Filippo_at_acn.waw.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 13:39:07 MET DST

Muszę pilnie kupić drukarkę atramentową ponieważ moja obecna(HP 656c)
wyzionęła ducha:) Chciałbym prosić o pomoc w wyborze bo dawno nie
interesowałem sie tym i mam nikłe pojęcie o temacie. Wymagania i warunki:) -
Cena- nie wiem ile kosztują teraz drukarki ale najchętniej wydałbym coś w
okolicy 300 złotych.
Drukarka jest mi potrzebna do biura rachunkowego i jest mocno używana.
Dlatego zależy mi na tym żeby była wytrzymała i żeby tusze nie kosztowały
majątku:)
Ma być podłączona do kompa z Windowsem Milenium i ma pracować w sieci na 2
komputery. Drukuję również z programów dosowych a HP najlepiej sobie z tym
nie radził.
Dziękuję z góry za pomoc
Filippo