Re: epox 8krai czy msi delta sr kt600

Autor: <gizbucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 08:47:18 MET DST

> tak więc nikt mnei nie przekona do nforce, bo ja wole mieć kt600 które
> jest praktycznie równie wydajne, tańsze i mniej kłopotliwe ... a że ja
> w oc się nie bawie tak więc tym bardziej jest to chipset dla mnie
>
> tylko nie wiem czy wziąść msi czy epoxa ale raczej skłoniam się ku temu
> drugiemu
>
> --
> DeXtoR

witam, wreszcie ktos kto madrze gada:) kazdy tylko nforce, nforce itp, jak juz
DeXtoR napisał jest wydajniejszy ale o kilka %...... ale to nie istotne, to nie
jest tematem postu:)

jestem posiadaczem i to zaznacze szczesliwym msi kt6 delta sr i NIC nie moge
tej plycie niedobrego zarzucic, stabilna jak skała, zero restartow, szybka
(ponoc najszybsza na kt600-jest jakis test na sieci ale zagramaniczny), jest
tylko jedno ale chipset sie mocno grzeje i mam ok 45 stopni w budzie i 57 na
procku (barton 2500/3200, ktorego podkrecilem od niedawna i wszystko super
chodzi) temp na 2500 odpowiednio o ok 3-4 stopnie nizsza. Niestety pomiar temp
jest znad procka (nie z diody) takze nie musi odp prawdzie:)-jak dotkne reka to
nie parzy a temp wyrzucana przez zasilke jest ciepla a nie goraca takze nie
przejmuje sie temp, grunt ze STABILNIE!
plyta pracuje zarono z markowymi pamieciami (hyperX) jak i jakimis genericami,
choc jak wlozylem obydwie kosci to nie chiala ruszyc....

pozdr
marcin