Re: epox 8krai czy msi delta sr kt600

Autor: Aries <aries76_at_o2.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 16:48:52 MET DST

21 May 2004 08:47:18 +0200, na pl.comp.pecet, gizbucha@poczta.onet.pl
napisał(a):

> witam, wreszcie ktos kto madrze gada:) kazdy tylko nforce, nforce itp, jak juz
> DeXtoR napisał jest wydajniejszy ale o kilka %...... ale to nie istotne, to nie
> jest tematem postu:)

Podpinam się pod tą krytyką fantyzmu prawie Nforce.
Posiadam Epoxika 8KRAI i nie mam z nim żadnych problemów. Jest stabilny,
daje spore możliwości podkręcania, chodzi z pamięcią "no name" bez
najmniejszych problemów. Nie grzeje się i ma wszystko co obecnie jest do
zaoferowania przez płyty główne (prócz Firewire). Co do przewagi KT600 nad
Nforce dorzucę jeszcze kontroler SATA zaszyty w mostku a nie dodatkowy jak
w Nforce. O tym jaka różnica już było wcześniej. Wystarczy tyle że ten z
Nforce korzysta przy komunikacji z szyny PCI a tej przepustowość nie jest
największa...