Re: epox 8krai czy msi delta sr kt600

Autor: DeXtoR27 <adres_at_antyspamowy.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 07:36:09 MET DST

marcus075 napisał(a):

> Sam kiedy,ś pisałeś o wynikach testów- nForce2 wypada 5%-10% szybciej

nforce odpada bo nie mam zamiaru płacić za te 5-10% w benchmarkach ~150
zł ... za 250 mogę kupić epoxa krai z serial ata, raidem, a za płytę na
nforce z tym samym muszę zapłacić koło 400 ... fakt można za 350 kupić
płytę na nforce ale nie z takim wyposażeniem

nforce jest wydajniejszy ale wg mnie nie opłaca się dawać tych
pieniędzy dla paru klatek w grach, których i tak nie zauważysz ...
jeśli widzisz różnice między powiedzmy 50 klatkach w jakieś grze na
kt600 a 53 klatkach na nforce to gratuluje .. jest wiele ciekawszych
rzeczy które można za te pieniądze kupić niż kilka klatek w grze

ale niektórzy lepiej się czują jak powiedzą że mają nforce które jest
wydajniejsze :))

poza tym problemy z nforcem jesli chodzi o pamięci, win98 czy chociażby
dostępność źródeł sterowników do linuxa ...

to ja wole dać mniej i mieć płyte na chipsecie mniej kłopotliwym,
tańszym, bardziej kompatybilnym z innymi komponentami komputera i mieć
święty spokój niż wydawać 150 zł więcej i jeszcze latać i kombinować z
kombinacjami pamięci by na końcu tego wszystkiego wydać dodatkowo na
markowe pamięci kilkadziesiąt złotych i mieć te pare procent więcej

a potem się okazuje że tamte pamięci były dobre tylko trzeba kupić
nowy zasilacz najlepiej chiefteca :))

a na dodatek głupotą jest wydawać 400 zł na płytę główną która sprawia
problemy z zainstalowaniem głupiego win98se

tak więc nikt mnei nie przekona do nforce, bo ja wole mieć kt600 które
jest praktycznie równie wydajne, tańsze i mniej kłopotliwe ... a że ja
w oc się nie bawie tak więc tym bardziej jest to chipset dla mnie

tylko nie wiem czy wziąść msi czy epoxa ale raczej skłoniam się ku temu
drugiemu

--
DeXtoR
gg: 3811238 // ICQ: 162295582