Odyskanie uszkodzonych plików

Autor: zagiel <zagiel1974_at_op.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 08:57:13 MET DST

Mam problem!
Przy przegrywaniu płyty z programem do nauki języka, w czasie skanowania
płyty i tworzeniu obrazu do nagrania, po ok. 93 % wyślwietla mi sie
komunikat, że na płycie są uszkodzone pliki i dalsze tworzenie obrazu a tym
samym jej skopiowanie jest nie możliwe. Sprawdziłem "ręcznie" które to
pliki, i "ustaliłem" że są to pliki mp3 (glos lektora programu). jest ich
tam (tych które nie chcą się skopiować) około 30.
Czy jest jakiś program, który pozwoli mi na ich "odzyskanie".