Re: odzyskac dane...

Autor: poe (poeNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Thu 20 May 2004 - 09:10:52 MET DST

Użytkownik gg napisał:

> Jakbyś założył taką samą partycję jaka była wcześniej - chodzi mi o
> start/stop/typ partycji to prawdopodobnie dane leżą tam nadal spokojnie.
Ja mam tylko CHS poczatkow partycji extended i dyskow logicznych. Nie
mam CHS partycji podstawowej.

> Ja bym to zrobił fdiskiem z linuksa bo pozwala na dokładne ustawienie
> partcji oraz łatwo zmienia się typ partycji.
Niestety zbytnio sie na tym nie znam, ale chetnie sie poucze..byle by
przywrocic dane

> Czy jak wyłączałeś kompa to komp formatował partycje z dysku hda, czy
> tylko nastąpiło zdjęcie partycji i założnie tych linuksowych?
Szczerze mowiac to niewiem. Wiem tylko ze niektore programy widza 3
partycje linuxowe, z czego 2 sa bardzo male i jedna troche wieksza
(przypuszczam ze /boot, swap i /)

Pozdrawiam
poe