Re: odzyskac dane...

Autor: gg (np.osoba_at_microsoft.com)
Data: Thu 20 May 2004 - 08:56:24 MET DST

Jakbyś założył taką samą partycję jaka była wcześniej - chodzi mi o
start/stop/typ partycji to prawdopodobnie dane leżą tam nadal spokojnie.
Ja bym to zrobił fdiskiem z linuksa bo pozwala na dokładne ustawienie
partcji oraz łatwo zmienia się typ partycji.

Czy jak wyłączałeś kompa to komp formatował partycje z dysku hda, czy
tylko nastąpiło zdjęcie partycji i założnie tych linuksowych?

pozdr
P.