Re: Nagrywarka.

Autor: Marcin Urbanek (marcin_urbanek_at_op.pl)
Data: Thu 20 May 2004 - 09:17:23 MET DST

Użytkownik Konrad M. napisał:
> Co kupic LG czy Liteon ?

Napiszę tak - miałem LG i myślałem, że mam porządny sprzęt, i
faktycznie, spisywała się całkiem poprawnie (poza tym, że nie czytała
niektórych CD RW, które sama wypaliła ;) ).
Zmieniłem na LiteOna i jestem b.zadowolony.
Czyta WSZYSTKIE, nawet porysowane płyty.Jej jedyną wadą jest ogromny
hałas, ale można sobie bez problemu z tym poradzić odpowiednim softem,
tak więc szczerze POLECAM LITEONa :)

--
Marcin Urbanek;
marcin_urbanek_at_op.pl