Re: odzyskac dane...

Autor: gg (np.osoba_at_microsoft.com)
Data: Thu 20 May 2004 - 10:46:17 MET DST

Użytkownik "poe" <poeNOSPAM_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Ja mam tylko CHS poczatkow partycji extended i dyskow logicznych. Nie
> mam CHS partycji podstawowej.
Jeżeli była jedna partcja podstawowa - a przy windows mozna założyćz
dużym prawdopodobieństwem że tak było to początek byłby na sektorze 1 a
koniec na sektorze o 1 mniej niz początek partcji extended

> Niestety zbytnio sie na tym nie znam, ale chetnie sie poucze..byle by
> przywrocic dane
możesz pobrać z sieci jakąś dystrybucję jednodyskietkową np Ramfloppy.
Nagrać ją na dyskietkę i odpalićz niej kompa
potem zalogować sie jako root (bez hasła)
nastepnie fdisk /dev/hda
/? - help
zobaczysz komendy
p wyświetli ci jakie są założone partycje i jak są rozmieszczone na dysku
d - usuniecie partycji
n - nowa
t -zmiana typu
w helpie sa dostepne komendy
mozesz spróbować - to na pewno zadziala jezeli partycja nie byla
formatowana i dobrze wstrzelisz sie z początkiem i koncem partycji

pozdr
P.