odzyskac dane...

Autor: poe (poeNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Thu 20 May 2004 - 07:20:02 MET DST

Witam
Mam nastepujacy problem:
W trakcie instalowania linuxa na drugim dysku, przez moja nieuwage
(niestety) usunalem sobie partycje z dysku 1szego. W momencie gdy
zobaczylem na ekranie ze instalator usuwa cos z hda to szybko wylaczylem
kompa. Efekt jest taki ze dane zniknely. PQMagic widzi blad tablicy
partycji. Dlugo szukalem w necie jakiegos sposobu na odzyskanie tych
danych i niestety..jak juz by byl jakis program to demo..zrobi wszystko
ale nie zapisze...
Podzial dysku mialem taki:
FAT32|Extended(FAT32|NTFS|NTFS)

Jeden z programow nawet mi "powiedzial" ze znalazl extended i dyski
logiczne. Tak na wszelki wypadek odpisalem sobie CHS poczatkow tych
partycji.

Czy ma ktos pomysl jak odzyskac dane? Najbardziej zalezy mi na ostatnim
NTFS. Strate reszty jakos przeboleje...

Pozdrawiam
poe