Re: odzyskac dane...

Autor: wieniuszka (wieniuszka_at_gazeta.pl)
Data: Thu 20 May 2004 - 07:36:33 MET DST

In the begining that were darkness. And then poe, on czw 20. maja 2004 07:20
in article <c8hf4g$sa3$1_at_korweta.task.gda.pl> wrote to pl.comp.pecet:

> Witam
> Mam nastepujacy problem:
> W trakcie instalowania linuxa na drugim dysku, przez moja nieuwage
> (niestety) usunalem sobie partycje z dysku 1szego. W momencie gdy
> zobaczylem na ekranie ze instalator usuwa cos z hda to szybko wylaczylem
> kompa. Efekt jest taki ze dane zniknely. PQMagic widzi blad tablicy
> partycji. Dlugo szukalem w necie jakiegos sposobu na odzyskanie tych
> danych i niestety..jak juz by byl jakis program to demo..zrobi wszystko
> ale nie zapisze...
> Podzial dysku mialem taki:
> [...]

Sadzac z opisu powinienes dac rade odzyskac wszystko.
Sprobuj programem testdisk (www.cgsecurity.org), darmowy i skuteczny.
Mnie uratowal w dokladnie takiej sytuacji, a jak masz spisane CHS to w ogole
jestes do przodu.
I przejzyj archiwum - ten temat pojawia sie srednio raz na dwa tygodnie.

--
what's the number to 911?
pozdrawiam