Re: Odzyskiwanie danych

Autor: Dominik (domik_at_NOSPAMpf.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 22:46:00 MET DST

witaj!

czy usunales partycje a potem znowu ja stworzyles ?
przy uzyciu partition magic badz fdisk ?
jesli partycji nie straciles to nie ma sprawy
warunek jest jeden - nie pisz nic na tym dysku bo to zmniejsza twe szanse na
odzyskanie owych plikow

ja tylko napisze iz program ten odtwarza 90% danych po 3 formatach na dysku
do odzysku :)
u mnie dzialal pod win98 ale pod xp tez pewnie ruszy
program zwie sie Fast File Recovery i wart jest sporej kasy :)

dominik