Re: Panowie! Moze monitor? :)

Autor: archie (archie.am_at_Qwp.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 22:45:19 MET DST

marcus075 <ROT13_znephf075_at_ky.jc.cy> wrote:
> [...]

Co sie tak unosisz? Wiesz wogóle co to jest spam? Człowiek nie ma żadnego
powiązania z tą stroną. Podał po prostu ją jako ciekawostkę. Mnie bardzo
zainteresowały te komputerki jakie tam mają i ekraniki na obudowach. Ciebie
pewnie interesuje oglądanie cenników sklepów komputerowych i kombinowanie co
by tu sobie jeszcze dokupić.