Odzyskiwanie danych

Autor: morfi (dubh_at_gazeta.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 16:59:43 MET DST

Witam wszystkich!!
Ma prośbę, potrzebuje pomocy, a więc dopusciłem brata do komputera i on
chcąc sformatować sobie dysk, usunoł partycje nie tą trzeba gdy tlko to
zobaczyłem odrazu dałem reset myśląc że da sie cos jeszcze uratowac,
formatowania dokonywał, przez "zarządzanie dyskami" program systemowy w
windows XP przy okzaji zminil format plików z NTFS na Faty zbytnio nie
zalezy mi na danych które tam były, al epotrzebuje odzyskac kilka zdjęć. Na
ten dysk naniesione juz są jakies dane to znaczy mam juz zapisanena na nim
nowe pliki głównie muzyka i instalki, stworzyłem też folder o takiej samej
nazwie jak ten w którym znajdowały sie zdjęcia. Czy istnieje taka mozliwość
aby jeszcze je odzyskac. Jeżeli mozecie to podajcie program którym mogłbym
to zrobić i w jaki sposób, najlepiej coś łatwego żebym wykumał jak, choć
pewnie takich niema, prosiłbym o jak najszybsza pomoc.
Z góry dzieki i pozdrawiam Jakub.