Re: Odzyskiwanie danych

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Wed 19 May 2004 - 23:10:16 MET DST

In news:c8gh7k$bjs$1_at_korweta.task.gda.pl , *Dominik* wrote:
> witaj!
> czy usunales partycje a potem znowu ja stworzyles ?

A czytałeś, "zminil format plików z NTFS na Faty"

> przy uzyciu partition magic badz fdisk ?

A czytałeś, "formatowania dokonywał, przez "zarządzanie dyskami""

> jesli partycji nie straciles to nie ma sprawy

Jeszcze raz, "zminil format plików z NTFS na Faty"
Piszę, bo tak dziwnie jakoś, odpowiadasz na post i pytasz
o szczegóły z jego treści.

> warunek jest jeden - nie pisz nic na tym dysku bo to zmniejsza twe
> szanse na odzyskanie owych plikow

Święta prawda :)

> ja tylko napisze iz program ten odtwarza 90% danych po 3 formatach na
> dysku do odzysku :)

Jak po 3 to i po 10, to już nie robi, owszem niewykluczone.

> u mnie dzialal pod win98 ale pod xp tez pewnie ruszy

To akurat niczego nie dowodzi, XP to może być trochę inna bajka,
ale fakt, jest stosowna wersja.

> program zwie sie Fast File Recovery i wart jest sporej kasy :)

I pewnie dlatego też co nieco kosztuje, a Morfiemu, cytuję:
"zbytnio nie zalezy mi na danych które tam były, al epotrzebuje
odzyskac kilka zdjęć."

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1(ale bez cyfr)