Re: Odzyskiwanie danych

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Wed 19 May 2004 - 19:48:03 MET DST

In news:c8fsod$pkt$1_at_inews.gazeta.pl , *morfi* wrote:
> Witam wszystkich!!
> Ma prośbę, potrzebuje pomocy, a więc dopusciłem brata do komputera i on
> chcąc sformatować sobie dysk, usunoł partycje nie tą trzeba gdy tlko to
> zobaczyłem odrazu dałem reset myśląc że da sie cos jeszcze uratowac,
> formatowania dokonywał, przez "zarządzanie dyskami" program systemowy w
> windows XP przy okzaji zminil format plików z NTFS na Faty zbytnio nie
> zalezy mi na danych które tam były, al epotrzebuje odzyskac kilka zdjęć.
> Na ten dysk naniesione juz są jakies dane to znaczy mam juz zapisanena
> [...]

Jak Ci nie zależy na obecnych danych (albo masz gdzie zrzucić)
to z powrotem zmień system plików, a potem użyj Restoratrion
np. stąd: http://free-backup-software.net/data-recovery.htm
freeware, nie wymaga instalowania, ruszy z dyskietki.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1(ale bez cyfr)