Re: jakiego fx 5200 polecacie

Autor: Chomik Albert (albert-chomik_at_hotmail.com)
Data: Wed 19 May 2004 - 19:50:04 MET DST

> Dzizys, sorki... Chodziło mi o porównanie 2 kart, a nie
> chipsetów... Taki skrót myślowy...

Których konkretnie kart? Bo ja wszędzie widzę "Radeon 9200 128bit" i
"FX5200". Jeśli mówisz o tak oznaczonych *kartach*, to znowu nie ma czego
porównywać - noname na ATI ma tak samo nieprzewidywalną jakość jak noname na
nV. A informacja, że karty na ATI charakteryzują się wyższą jakością obrazu
to tylko *mit*, który ma swoje korzenie w czasach, gdy ATI było jedynym
producentem kart na chipsetach ATI.

--
chomix