Re: Jaka plyta glowna z tych..?

Autor: Artur Kłosiński (artk78_at_gazeta.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 08:48:43 MET DST

On Fri, 14 May 2004 16:42:20 +0200, Marcin (news) wrote:

> dzięki, ale taka odpowiedź nic mi nie mówi.
> Mi chodzi o jakieś konkretne uwagi do firmy, a raczej konkretnych modeli. Ja nie jestem raczej osobą trzymającą się przesądów i byłbym wdzięczny za konkrety, a nie przedstawianie własnych, niczym nie popartych upodobań.
> No chyba, że w obecnej chwili jest już bez znaczenia, którą płytę wybiorę, ale w to akurat jest mi trochę cieżko uwierzyć.. i nie sądzę również, aby jedynym aspektem decydującym o wyborze płyty było to czy będę przekręcał procek czy też nie.
>
> bacik

To ja ci odpowiem:
msi: miałem KT3Ultr ARU - wypas płyta, komp stabilny ale coś mi się nie
podobało sprzedałem.
ASUS: mam A7N8X DeLuxe Gold - powiem krótko "cud techniki" ale nie do
kręcenia
Soltek: kiedyś g......., teraz nie mam zdania
GB: podobno fajne, ale nie miałem, więc nie psioczę
Abit: miały zawsze kłopoty z kondenstorami, mam nadzieję że te czasy mijają
a NF7 to chyba lepszy "cud" od mojego ASUSA i tańszy.
Epox: doskonała do kręcenia, ale jak chcesz się pozbyć wszystkich włosów z
głowy i dostać nerwicy.

--
Pozdrawiam Artur
gg: 3854734