Re: Athlon 1.2

Autor: dgim (grip5_at_wp.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 08:50:12 MET DST

"borsuk" <borrsuk_at_gazeta.pl> wrote in news:c89irm$r7p$1_at_inews.gazeta.pl:

> Ciekaw jestem ile przeplacileś za ten firmowy cooler z kilkoma
> znaczkami w nazwie? Co do tych ogromnych ilości ciepla to lekka
> przesada, mój proc chodzil pod najzwyklejszym aluminiakiem ponad pól
> roku az mi sie zebralem zeby kupic paste, i to zwyklą silikonową.
> Temperatura po calym dniu katowania zadko kiedy przekraczala 50
> stopni, raz w lecie mi sie awaryjnie wylączyl, ale w pokoju bylo wtedy
> ponad 40 stopni.

Coz, kupilem go wtedy jak kupowalem kompa, czyli 2.5 roku temu, nie pamietam ile
wtedy kosztowal, 70zl czy cos w tym stylu, teraz mozna go kupic za 15 bodajze. Tez
aluminiak. Do tego trzeba przyznac, ze obudowe mam nie za szeroka, mniejszy
termoobieg przez to jest. Nie chce mi sie wierzyc, zebys na Thunderbirdzie 1.4 mial
~50 stopni na kiepskim chlodzeniu.