Re: Jaka plyta glowna z tych..?

Autor: Marcin \(news\) (delphins_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 16:42:20 MET DST

Brodi wrote:
> msi , asus , soltek , ostatecznie GB epox

dzięki, ale taka odpowiedź nic mi nie mówi.
Mi chodzi o jakieś konkretne uwagi do firmy, a raczej konkretnych modeli. Ja nie jestem raczej osobą trzymającą się przesądów i byłbym wdzięczny za konkrety, a nie przedstawianie własnych, niczym nie popartych upodobań.
No chyba, że w obecnej chwili jest już bez znaczenia, którą płytę wybiorę, ale w to akurat jest mi trochę cieżko uwierzyć.. i nie sądzę również, aby jedynym aspektem decydującym o wyborze płyty było to czy będę przekręcał procek czy też nie.

bacik

--
DeliX: http://delix.prv.pl - ModemiX, HelpiX, Klawiaturka