Re: Jaka plyta glowna z tych..?

Autor: Orson (orson_at_wroclaw.net.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 17:29:32 MET DST

> 1. Asus A7N8X Deluxe
> 2. Asus A7N8X-E Deluxe Wireless Edition
> 3. MSI K7N2 Delta-ILSR
> 4. DFI LanParty NFII Ultra B
> 5. Gigabyte GA-7N400PRO2
> 6. AOpen AK79D-400 Max
> 7. Epox EP-8RDA3+
> 8. Abit AN7
> 9. MSI KT6 Delta-FIS2R (tą rozważam raczej ze względu na wyposażenie i cenę, bo zraża mnie jej chipset)

Witam

Osobiscie posiadam plyte z pozycji nr. 9 i nie mam z nia zadnych
problemow, a przez wiele lat posiadania procesorow tylko frimy AMD nigdy
z chipsetami VIA nie mialem klopotow. Plyta jest stabilna, posiada 1 GB
LAN 3COMa, da sie podkrecici bezproblemowo procka. Nie jest moze demonem
predkosci ale jest to dobra stabilna plyta.

Pozdrawiam