Re: Monitor a karta graficzna

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 02:05:13 MET DST

makskey wrote:

> Kupiłem w normalnym sklepie ale nie miałem okazji sprawdzić, od razu
> dostałem transport i pojechało zapieczętowane pudło, rozpakowałem w domu,

jedyne co moge zrobic, to zaprezentowac Ci lekki usmieszek :>
gdybys chociaz czytal wczesniej grupe, to bys wiedzial, ze
monitory sie sprawdza przy zakupie;

> poza tym nawet jak bym to sprawdził w sklepie - żeby zauwazyc tak subtelne
> wady trzeba by siedzieć tam z pól godziny. podlączyc do kompa z programem
> testowym, zreszta w tym sklepie jest zajebisty ruch (Bit w Krakowie) i nie
> ma szans na takie rzeczy

zatem zrezygnuj z tego sklepu; czy rzeczywiscie wydajac ~600PLN na
monitor, od ktorego bedzie zalezalo zdrowie Twoich oczu, nie byles
w stanie wydac 50PLN wiecej i kupic go w sklepie oferujacym sprawdzenie?

ostatnio kupowalismy monitor w MediaMarkt w Poznaniu; pracownik
grzecznie wlaczyl Nokia Monitor Test i puscil go nie tylko na nasz
monitor, ale tez przez dzielnik na wszystkie inne monitory w sklepie;
uwazasz, ze Bit w Krakowie ma wiekszy ruch niz MediaMarkt ?? dodam ze
zakupu dokonalismy w niedziele okolo 19:30 - czyli wtedy gdy ruch jest
najwiekszy;

adas;