Re: r9100 i ten wentyl

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 02:17:05 MET DST

> moze bylo ale nigdzie nie widze konkretnej odpowiedzi:
> zmienial ktos juz wentyl na tej karcie ?
> i udalo mu sie jakis inny innej firmy dopasowac aby wszedl tam w ten
> radiator ktory ma wydrazone miejsce na wentyl/

Ja oderwałem stary radiatior i załozyłem spory miedziany z wiatrakiem nowym.
Posmarowałem pasta a w koło superglutem.
Chodzi jak malowana juz kilka miesiecy.
Dołożyłem jeszcze radiatory na pamieciach.
W sumie nic mi to nie dało ale kupiłem zestaw okazyjnie a stary wiatrak
nadawał sie do wymiany.
Samego wiatraka nie udało mis ei trafic

Pozdraiwam