Re: Monitor a karta graficzna

Autor: Big Jack (AwBnFpCxNnZe_at_qngn.hfhagb.cy)
Data: Sun 16 May 2004 - 20:35:45 MET DST

W wiadomości: 1qipakf7oih69$.3p95x0y3ihts$.dlg_at_40tude.net
użytkownik: *Paulie* napisał(a):

> Rozumiem, że kupowałeś w sklepie internetowym...- no tak, to błąd; ja
> też kupiłem... w Komputroniku Samsung-a SyncMaster 757MB, który zajął
> 1 miejsce w teście Chipa 'monitorów do 1000 zł'. Cała prawa strona
> ekranu biel miała wpadającą w fiolet, nie było w ogóle poziomu (nie
> da się wyregulować)

Ja natomiast kupowałem SyncMaster 757DFX. Kompletna porażka. Nie wiem,
czy trafiłem na taki model, ale mój poprzedni 14" GoldStar nie miał
takich wad jak ten Samsung. Ale niektóre wady to jednak musiały być
konstrukcyjne, bo nie było szansy na ich eliminację. Oczywiście wrócił
do sprzedawcy. Woziłem się długo z różnymi monitorami, w końcu jak
stwierdziłem, że nie znajde takiego jaki bym chciał, to kupiłem LCD i
mam spokój.
Big Jack

--
     //////