Re: Monitor a karta graficzna

Autor: makskey (makskey_at_o2.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 19:50:24 MET DST

Użytkownik "Paulie" <pablonet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Sun, 16 May 2004 19:31:09 +0200, na pl.comp.pecet, makskey napisał(a):
>
> Rozumiem, że kupowałeś w sklepie internetowym...- no tak, to błąd; ja też
> kupiłem... w Komputroniku Samsung-a SyncMaster 757MB, który zajął 1
miejsce
> w teście Chipa 'monitorów do 1000 zł'. Cała prawa strona ekranu biel miała
> wpadającą w fiolet, nie było w ogóle poziomu (nie da się wyregulować) itd
> itd
> Zanim kupisz- sprawdź monitor w sklepie- na miejscu jeśli jest taka
> możliwość
>
> pozdro

Kupiłem w normalnym sklepie ale nie miałem okazji sprawdzić, od razu
dostałem transport i pojechało zapieczętowane pudło, rozpakowałem w domu,
poza tym nawet jak bym to sprawdził w sklepie - żeby zauwazyc tak subtelne
wady trzeba by siedzieć tam z pól godziny. podlączyc do kompa z programem
testowym, zreszta w tym sklepie jest zajebisty ruch (Bit w Krakowie) i nie
ma szans na takie rzeczy