Re: Pochwale się...:)

Autor: deto (detoWYTNIJ_at_TOop.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 21:13:36 MET DST

Hey,

.: Grzegorz wrote:
> ja gram w 5 - 8 gier rocznie i to mi wystarcza. Nie mam na to zbytnio
> czasu, bo pracuję (to takie coś co daje pieniążki na chlebek) :P

A co to wnosi do tej dyskusji ? Dobrze, ze pracujesz ... no ale to NTG ;P

> Na moje potrzeby i gier w które gram mój komputer wystarcza. W razie
> niedoskonałości sprzętowych ustawiam mniejsze rodzielczości i detale i
> gram. Mogę mieć nawet 640x480 i wszędzie LOW, naprawdę mi to nie
> przeszkadza, ale to wielka rzadkość, bo przewaznie mam 1024 lub 800 i
> średnio-wysokie detale.

Nie pytalem o Twoj zyciorys i preferencje ;P

> Problemem może być 10 ramek. 20 nie jest tragedią, tym bardziej, że
> często i gęsto taki spadek to tylko sekundy, potem wraca do wyższych
> wartości.

Mowimy o sredniej czy minimalnej ? :) Bo jak o sredniej 20 ... to minimum
moze byc "czesto i gesto" <10 a wtedy to juz przeszkadza.

> A jakże ! Śmieszą mnie problemy typu: nie mogę dać 1600 x1200 przy 32
> bitów bo mam tylko 60 ramek.

Mnie smiesza ludzie ktorzy nie potrafia zrozumiec ze inni maja inne
oczekiwania. Mysle ze EOT bo nie ma o czym tu dalej dyskutowac.

--
Pozdrawiam, Paweł
B2500+@3200+ 1.65V FalconRockII, FIC R9500Pro_at_350/310 ZM80C-HP