Re: audio na plycie nie dziala

Autor: ukasz (notgonna_at_tell.you)
Data: Sun 16 May 2004 - 21:10:15 MET DST

Użytkownik Marco napisał:
> Uzytkownik "ukasz" <notgonna_at_tell.you> napisal w wiadomosci

> Moze w biosie dzwiek jest wylaczony

w biosie sa dwie mozliwosci ac'97 auto/disabled ja mam ustawione na
auto. czy moze byc przyczyna to ze mam zainstalowany modem wewn. (tzn.
zainstalowane sa sterowniki) a w menedzerze urzadzen pokazuje caly czas
modem PCI nieznany w zakladce inne urzadzenia"Sterowniki tego urządzenia
nie są zainstalowane." oprocz netodragon w zakladce modem???