Re: Pochwale się...:)

Autor: .: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 20:40:06 MET DST

> A wiele nie dziala Ci dobrze.

ja gram w 5 - 8 gier rocznie i to mi wystarcza. Nie mam na to zbytnio
czasu, bo pracuję (to takie coś co daje pieniążki na chlebek) :P
Na moje potrzeby i gier w które gram mój komputer wystarcza. W razie
niedoskonałości sprzętowych ustawiam mniejsze rodzielczości i detale i
gram. Mogę mieć nawet 640x480 i wszędzie LOW, naprawdę mi to nie
przeszkadza, ale to wielka rzadkość, bo przewaznie mam 1024 lub 800 i
średnio-wysokie detale.

> A jak osiaga ponizej 20 ?

Problemem może być 10 ramek. 20 nie jest tragedią, tym bardziej, że
często i gęsto taki spadek to tylko sekundy, potem wraca do wyższych
wartości.

> Bardzo smieszne rzeczywiscie :P

A jakże ! Śmieszą mnie problemy typu: nie mogę dać 1600 x1200 przy 32
bitów bo mam tylko 60 ramek.

Grzegorz