Re: Pochwale się...:)

Autor: .: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 23:16:13 MET DST

> Nie pytalem o Twoj zyciorys i preferencje ;P

nie badź taki mądry bo głupich zabraknie :-D

> Mnie smiesza ludzie ktorzy nie potrafia zrozumiec ze inni maja inne
> oczekiwania. Mysle ze EOT bo nie ma o czym tu dalej dyskutowac.

ja o zupie ty o dupie. Marcink napisał swój wywód o archaiźmie nowego
komputera kolegi marcus75.
Poczytaj ponownie i zastanów się co pleciesz. Nie ma takiego komputera,
który zadowoliłby każdego. Zależy jak poprzeczkę postawisz. W końcu to
tylko rozrywka i to wątpliwej (gry) jakości. Na tym się nie zarabia ani
niczemu specjalnemu nie służy. Nie ma więc sensu inwestować w sprzęt
tracący ogromnie każdego dnia na wartości. Przepłacone w ten sposób setki
złotych mogą co najwyżej zapewnić poczucie wyższości na innymi graczami
przez kilka tygodni, no może małe kilka miesięcy.
Sorka, ale wydać 1000 zł lub więcej na samą kartę graficzną to trzeba być
po prostu kapryśnym albo nie pokolei w głowie.
O, widzisz, i teraz możemy zrobić EOT :-D