Re: Monitor a karta graficzna

Autor: Paulie (pablonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 19:57:39 MET DST

Sun, 16 May 2004 19:50:24 +0200, na pl.comp.pecet, makskey napisał(a):

> Użytkownik "Paulie" <pablonet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> miejsce

> Kupiłem w normalnym sklepie ale nie miałem okazji sprawdzić, od razu
> dostałem transport i pojechało zapieczętowane pudło, rozpakowałem w domu,
> poza tym nawet jak bym to sprawdził w sklepie - żeby zauwazyc tak subtelne
> wady trzeba by siedzieć tam z pól godziny. podlączyc do kompa z programem
> testowym, zreszta w tym sklepie jest zajebisty ruch (Bit w Krakowie) i nie
> ma szans na takie rzeczy

... no to nie wiem, no tak to jest z tymi siedemnastkami; ja myślałem, ze
kupie sobie tego co jest na 1 miejscu to takich problemów nie będzie i też
klops; moja piętnastka Goldstar 7 letnia już ma lepszy obraz niż ten
Samsung; no nie wiem, może spróbuj w innym sklepie gdzie bedziesz mógł
sprawdzić

pozdro