Re: Monitor a karta graficzna

Autor: Paulie (pablonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 19:38:32 MET DST

Sun, 16 May 2004 19:31:09 +0200, na pl.comp.pecet, makskey napisał(a):

> kupiłem nowy monitor LG F700P i chyba popełniłem błąd, słaba ostrość,
> zbieżnoci kolorów nie da się ustawić - jak ustawię w jednym rogu to się
> rozjeżdza w drugim.Ostrość do zaakceptowania mogę uzyskać jedynie w 1024x768
> 85 Hz im wyższa częstotliwość odświeżania tym gorsza ostrość, o pracy
> 1280x1024 85 Hz nie ma mowy a tyle max odświezania uzyskuje przy tej
> rozdzielczości. Pytanie - na ile może być w tym winy karty graficznej GF 2
> MX 200 nie firmowa (CPU AMD Athlon 1 GHz, 256 MB Sd Ram) , monitor kupiłem
> [...]

Rozumiem, że kupowałeś w sklepie internetowym...- no tak, to błąd; ja też
kupiłem... w Komputroniku Samsung-a SyncMaster 757MB, który zajął 1 miejsce
w teście Chipa 'monitorów do 1000 zł'. Cała prawa strona ekranu biel miała
wpadającą w fiolet, nie było w ogóle poziomu (nie da się wyregulować) itd
itd
Zanim kupisz- sprawdź monitor w sklepie- na miejscu jeśli jest taka
możliwość

pozdro