Monitor a karta graficzna

Autor: makskey (makskey_at_o2.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 19:31:09 MET DST

kupiłem nowy monitor LG F700P i chyba popełniłem błąd, słaba ostrość,
zbieżnoci kolorów nie da się ustawić - jak ustawię w jednym rogu to się
rozjeżdza w drugim.Ostrość do zaakceptowania mogę uzyskać jedynie w 1024x768
85 Hz im wyższa częstotliwość odświeżania tym gorsza ostrość, o pracy
1280x1024 85 Hz nie ma mowy a tyle max odświezania uzyskuje przy tej
rozdzielczości. Pytanie - na ile może być w tym winy karty graficznej GF 2
MX 200 nie firmowa (CPU AMD Athlon 1 GHz, 256 MB Sd Ram) , monitor kupiłem
trzy dni temu i nie wiem czy go nie oddać bo zdaje się że jeżeli produkt nie
spełnia moich oczekiwań to można to zrobic.Po prostu bolą nie oczy - co nie
zdażało sie na moim starym Nec'u 15", Poza tym brak ostrości nie w rogach
monitora tylko w jego prawej górnej częsci, w dodatku bliżej środka a nie
narożnika. Po prostu mnie trafia że tak sobie "poprawiłem" konfort pracy. Co
mam zrobić