Re: Pochwale się...:)

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 10:49:10 MET DST

Użytkownik "marcink" <marcin_kubicki_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Zależy do czego potrzebujesz bo do gier to uż jest zamały. A do
oglądania
> filmów słuchania mp3 i pracy w pakiecie Office to pewnie starczy na 3-4
> lata.
> Pozdrawiam.
> Niestety taka jest prawda.

Jak ja nie lubię takich tekstów.

Do filmów, mp3 i Office to z powodzeniem wystarczy marne 800 MHz, a nawet
mniej.
A z tymi gierkami to tez przesada, bo na pewno przez załóżmy dwa lata
odpali wszysko (no może się coś zdarzy wyjątkowego).
Ja 3 lata temu kupiłem GF2 Ti, już wtedy nie był to szczyt, ale do tej
pory mi wystarcza. Jak na razie tylko kilka gier na tym nie poszło - te
które poszły chodzą dobrze w 800x600, a nawet w 1024x768 na średnich
ustawieniach. Na tym AA tak bardzo mi nie zależy - moje poczucie estetyki
nie cierpi z powodu kilku schodków :-) Nie widzę powodu żeby płacić teraz
1000 zł za kartę, lepiej teraz zapłacić 400-500 zł, a za 3 lata znowu.