Re: Chieftec ATX-1136H vs. GPS-350BB-101L

Autor: michaljonca (miguel_at_arch.pw.edu.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 15:34:00 MET DST

wit.

> przez to ze sa dwa sa w stanie zapewnic ten sam przeplyw powietrza co
> jeden szybciej krecacy sie wentylator

a ja tego wlasnie w dualfanach nie rozumiem. gdyby te wentylatory byly
ustawione obok siebie, to faktycznie wyciagaly by dwa razy wiecej powietrza,
ale sa ustawione eeee... "w kolejce", wiec w zasadzie ten wentyl wdmuchujacy
jest niepotrzebny, bo i tak przez otwor w ktorym jest zamontowany wleci tyle
powietrza ile wyciagnie ten standardowy, co go widac z tylu obudowy... czy
ktos moze mi naswietlic jaki jest sens w konstrukcji df ?

michal.