Re: Pochwale się...:)

Autor: Piotrek (pkmail_at_2com.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 15:24:08 MET DST

Użytkownik "t_harry" <t_harry_at_NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl> napisał w
wiadomości news:c84t4c$2v3$1_at_opal.futuro.pl...
> widziales kiedys sprzet z mojego siga ?
> --
> pozdr
> t_harry
> Dumny posiadacz C-64, magnetofon, stacja 5,25", monitor 14"(wszystko
> oryginalne Commodore), action replay 3/black box, dwa joysticki quick-shot

Witam,
Pozwoliłem sobie zacytować siga bo jest bardzo interesujący. C-64 to w
istocie bardzo dobry sprzęt do zastosowań profesjonalnych. Polecam zakup
Final III do kompletu chociaż Action Replay też jest świetny. Pozdrowienia
dla wszystkich którzy tęsknią za czasem kiedy firma z logo z niebieską
literką C rządziła światem ;).

Piotrek