Re: Chieftec ATX-1136H vs. GPS-350BB-101L

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 16:23:58 MET DST

Halo, in news:c855o5$at2$1_at_atlantis.news.tpi.pl, michaljonca hat
geschrieben:

> czy
> ktos moze mi naswietlic jaki jest sens w konstrukcji df ?

Wydaję mi sie że chodzi o to że w jedno-wiatrakowym zasilaczu powietrze
zasysane jest do wnętrza przez otwory wentylacyjne. W sporej części to
powietrze nawet nie zbliża się do elementów, które ma chłodzić i jest
bezpośrednio wydmuchiwane przez wiatrak. Tak więc wiatrak dmucha a
zasilacz i tak jest gorący.

W zasilaczu dwu-wiatrakowym powietrze wdmuchiwane jest do samego środka
przez wiatrak wewnętrzny i omiatając elementy wydmuchiwane jest na
zewnątrz.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,