Re: Chieftec ATX-1136H vs. GPS-350BB-101L

Autor: Jakub Kasica (www.jfk.okg.gdynia.pl/poczta_at_przeczytaj.to.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 11:41:01 MET DST

On Fri, 14 May 2004 21:47:05 +0000, Łukasz Ledóchowski wrote:

> Pewnie ten drugi będzie cichszy bo ma jeden cichy wentylator. Ten
> pierwszy ma dwa i na pewno będzie głośniejszy.
bzdury wasc prawisz
tak sie sklada ze prawdopodbnie (tego jedno wentylowego nie slyszlaem ale
mam doswiadczenie z wyciszaniem calej kupy kompow)
ten dwu wentylowy bedzie duzo cichszy
powod? oba te wentyle chodza na na prawde minimalnych obrotach
przez to ze sa dwa sa w stanie zapewnic ten sam przeplyw powietrza co
jeden szybciej krecacy sie wentylator
reszta to juz kwestia charakterystyki ludzkiego sluchu
duzo gorzej slyszymy cos cichego nawet jesli jest tego duzo na sztuki
niz jedno glosniejsze urzadzenia
tego chiefteca na dwa wentyle slyszalem osobiscie i musze przyznac ze
bylem pod wrazeniem
jesli ja mam problem z odroznieniem z poltora metra czy komp chodzi czy
nie to juz znaczy ze jest cicho
oczywiscie reszta komponentow tez ekstremalnie wyciszona
w calej obudowie lacznie bylo 5 wiatrakow
ale wszystkie chodzily ponizej granicy slyszalnosci (maksymalnie 7v)
dysk takze odizolowany warstwa tlumiaca od podloza
wiec jak widac nie nalezy sie bac ilosci wiatrakow pod warunkiem ze nie
wyja jak potepiency na najwyzszych obrotach

pozdrawiam

--
JFK