Re: Problem z dyskiem

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Fri 14 May 2004 - 22:30:27 MET DST

Użytkownik "smbear" <smbear_at_blaaaa.nospam.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:opr7z8mnwsyag49o_at_news.tpi.pl
> O cholera, dopiero teraz zauważyłem w logach (H: dysk rodziców):
>
> 1. [ostrzeżenie] Podczas operacji stronicowania wykryto błąd
> urządzenia \Device\Harddisk1\D.
> 2. [błąd] Struktura systemu plików na dysku jest uszkodzona i nie do
> użytku. Uruchom narzędzie chkdsk na woluminie H:.
>
> Oba zapisy są sprzed momentu, kiedy uruchomiłem chkdsk. System, po
> podłączeniu wadliwego dysku strasznie długo startował, więc chyba
> możliwe, że wykonywał chkdsk w tle - stąd brak komunikatów o błędach
> podczas sprawdzania ręcznego. (Tak mi się przynajmniej zdaje.) Mam
> [...]

Nie, chkdsk się nie wykonuje w tle, tylko przed uruchomieniem systemu.
Pewnie jak go teraz zrestartujesz, to sam o to poprosi. A jak nie - to
wymuś naprawę, w linii poleceń wpisz chkdsk h: /r, jednakże lepiej robić
to spod Konsoli Odzyskiwania.
Tylko skopiuj przedtem te dane.......

P.S. Te bad sektory źle wróżą. Szukaj nowego napędu. Albo skróć partycję
BootIt-em tak, aby pominąć uszkodzony obszar, co da ci być może chwilkę
czasu przed padem.

/odpowiadając zmień px na pl/