Re: Problem z dyskiem

Autor: smbear (smbear_at_blaaaa.nospam.gazeta.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 21:33:49 MET DST

O cholera, dopiero teraz zauważyłem w logach (H: dysk rodziców):

1. [ostrzeżenie] Podczas operacji stronicowania wykryto błąd urządzenia
\Device\Harddisk1\D.
2. [błąd] Struktura systemu plików na dysku jest uszkodzona i nie do
użytku. Uruchom narzędzie chkdsk na woluminie H:.

Oba zapisy są sprzed momentu, kiedy uruchomiłem chkdsk. System, po
podłączeniu wadliwego dysku strasznie długo startował, więc chyba możliwe,
że wykonywał chkdsk w tle - stąd brak komunikatów o błędach podczas
sprawdzania ręcznego. (Tak mi się przynajmniej zdaje.) Mam nadzieję, że
teraz wszystko będzie ok...

smbear