Re: Problem z dyskiem

Autor: smbear (smbear_at_blaaaa.nospam.gazeta.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 21:21:20 MET DST

Dnia Fri, 14 May 2004 18:21:00 +0200, Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
napisał:

> Mniej więcej tak wygląda sytuacja, kiedy uszkodzi się system plików.
> Dysk podpięty do innego systemu będzie czytany, ale system z niego nie
> wystartuje. Możliwości jest zresztą więcej, na podstawie tak ogólnych
> danych trudno coś zawyrokować. Potrzebny jest i komunikat z tego BSOD-a,
> i weryfikacja systemu plików jakimś narzędziem, większego wyboru nie ma,
> poza chkdsk-iem może to być np. BootIt Next Generation
> http://www.terabyteunlimited.com który ją sprawdza przed jakąkolwiek
> operacją na partycjach (ale jej nie potrafi naprawić). Jeśli masz na tej
> [...]

Oki, sprawdziłem ten dysk chkdsk-iem /r i testdisk-iem (trochę to trwało).
Chkdsk nic ciekawego nie powiedział, poza tym, że 4kb w bad sectorach.
Testdisk zupełnie nic ciekawego nie napisał. Zastanawiam się, czy po
włożeniu do kompa rodziców, system wystartuje? No ale tego się nie dowiem
za szybko. Za wszystkie uwagi dziękuję. Jakby ktoś jeszcze miał jakieś
sugestie, to niech wali śmiało ;)

smbear