Re: Zakupy w USA??

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Fri 14 May 2004 - 21:21:09 MET DST

Proces biela <biela_CUTTHIS_at_poczta.onet.pl> zwrócił błąd:

> Jestem zainteresowany:prockiem (Barthon), ramem(jakis 512 markowy), hdd,
> notebookiem, grafika. Chodzi o nowe rzeczy.

Ceny sa naprawde zroznicowane. W duzych sklepach oplaca sie kupowac, ale
raczej drozsze sprzety, np. najbardziej "wypasione" grafiki, pamieci,
zwlaszcza o duzej pojemnosci i wysokiej jakosci (o/c, do notebookow) itp.
Cena wiekszosci podzespolow jest nizsza, ale kilka-kilkanascie dolarow na
Bartonie raczej nie zrekompensuje utraty gwarancji, prawda? Bo gwarancje
miedzynarodowe (np. na notebooki) wcale w Polsce nie dzialaja.

Jesli znajoma ma lokalne zaczepienie, to proponuje zakup w sklepie
internetowym w innym stanie (nie bedzie wtedy podatku, oplaca sie, jesli
koszt transportu jest od niego nizszy). Trzeba miec karte kredytowa
zarejestrowana na adres wysylki i troche czasu na realizacje zamowienia i
ewentualne odeslanie, jesli cos nie bedzie dzialalo. Jednym z najlepszych
(przy tym nie najdrozszych) sklepow internetowych jest
http://www.newegg.com
przyda sie, zeby poznac ceny i miec punkt odniesienia.
Nie daj sie nabrac na jakies superpromocje itp., bo w tym kraju konsument
nie zawsze jest chroniony jak by sie moglo wydawac...

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze