Re: Jaka plyta glowna z tych..?

Autor: Brodi (madmax81_at_interia.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 18:09:21 MET DST

Mi chodzi o jakieś konkretne uwagi do firmy, a raczej konkretnych modeli.

o co ci chodzi ?
wchodzisz na strone producenta i masz dokładną specyfikacje płyty .
a mój powiedzmy ranking msi , asus , soltek jest oparty na moich osobistych
doświadczeniach .
nie spotkałem jeszcze problematycznej płyty MSI (kumplowi się zepsuła , ale
on ją usmażył bo miał ponad 40 stopni w obudowie, a sam procek bog wie ile
, a takich warunków żadna płyta nie wytrzyma)) ,
asus głównie robi furore dzięki wypasionym modelom delux z nalepką tylko dla
bogaczy :-)
soltek też jest OK

GB nie polecam bo za często się psują , epox - częste problemy z biosem i
sprzętem , abit - ta firma to ma okresowe przebłyski ,

asrock , ecs , to płyty low-level

mercury i inne gówna na literke M. (bo nazwy nie pamiętam :-) ) to śmieci